Thursday 8 October 2009

Butternutbredie

Ok. Ek het noudiedag 'n boek gelees wat se dat hoender nie goed is vir my nie, vir die tipe mens wat ek is is skaap eintlik beter.
Kyk; ek like hierdie boek!

So nou probeer ek maar skaapvleis eet. Bietjie teen my sin, maar nou ja, wat kan mens dan nou eintlik doen ne.

Gisteraand het ek hierdie gemaak wat beter is as enige pikek wat ek nog geeet het:
(My eie creation by the way)

Butternutbredie

1 kg skaapvleis, ribbetjies ens.
3 butternuts (medium)
6 aartappels
3 uie
250 ml room
1/2 soppoeier - beef
1/2 soppoeier - bruin uie
2-3 teelepels heel koljander
1 teelepel heel peper
1 teelepel heel fennel (finkel)
braaisout
olyfolie vir braai

Braai vleis in olyfolie in swartpot tot bruin.
Haal uit en sit in stoompot
Sny in ringe en braai uie bruin in uitbraaisels in swartpot en laat staan.
Kook vleis tot sag in stoompot. (10-20 min stoom)
Gooi vleis en sous by uie in swartpot.
Sny aartappels stukke en sit in pot bo-op vleis.
Sny butternut in stukke en sit op aartappels.
Maal finkel, koljander en peper fyn in pestel en mortar en gooi speserye in die pot.
Gooi ook braaisout op,
Gooi nog water of stock of vloeistof by as nodig.
Kook tot aartappels en butternut sag is.
Klits soppoeier in room.
Gooi room-soppoeier mengsel in.
Maak versigtig gate in kos (sodat aartappels en butternut nie breek nie) sodat room kan inmeng. Maar probeer om nie te roer nie, die aartappels en butternut en vleis gaan fyn pappery word as jy nou gaan kwaai roer.
Prut vir paar minute sodat room deurkook en sous lekker dik word. Gebruik baie lae hitte. Wees baie versigtig vir aanbrand op hierdie stadium. Kry groot ronde lepel om onder in die pot los te maak sonder om te roer.

Bedien saam met rys - bruinrys/basmati

Dis te min vir 4 mense!

No comments: